Header Ads

(Видео) Наскоро излегува „Viktorijina Tajna"- новиот албум на Маја Беровиќ!

Маја Беровиќ и нејзината екипа вредно работат на последните подготовки на нејзiниот најнов музички албум кој треба да излезе наскоро на музичкиот пазар.

Она што е занимливо околку новиот албум е дека за неговите потреби, пејачката во целост го промени својот тим на соработници, со што на своите обожователи ќе им понуди нешто ново и доста различно од сѐ што досега има издадено.
„Дали сте спремни??? Новиот албум Viktorijina Tajna излегува наскоро! Нови песни, нов звук, нова Маја.... едвај чекам да слушнете и видите на што сум толку долго работила и сум вложила многу труд и љубов. Сигурна сум дека ќе ви се допадне!“  - соопшти Маја на нејзиниот профил во Instagram.

Автор - Наташа Секуловска

2 comments:

  1. Mojata prikazna e verojatno tipična, no najdov rešenie za rešavanje na mojata vrska kriza. Mojot soprug padna vo afera so druga žena na rabota i me ostavi.
    Jas ja dobiv programata za kaenje na brak so duhoven otec, mentor i iscelitel. nekolku dena po ručekot na pravopisot,
    Toj možeše da go vrati mojot soprug do mene, toa beše iznenaduvanje za mene, duri ne možam da objasnam kako seto toa se sluči,
    toa funkcionira kako što mi veti.
    Mojot soprug beše prvobitnata, no mojot soprug Anderson se vraḱaše doma za da se izvini i pobara od mojata proška, denes sme posreḱni od koga i da e porano, rabotite stanuvaat sè podobra, interesna i slatka.
    Ne možev da go storam toa bez pomoš na ovaa Baba. Jas ḱe se otkažav i veruvav deka zatoa što mojot soprug se videl nekoj drug, togaš reče deka sme gotovi. Po lansiranjeto na Ljubovta magija, mojot soprug me vikaat na mobilen telefon i toj se vrati doma eden den potoa.
    Blagodaren sum, mu preporačuvam na sekoj što ima problemi so brakot ili vrskite za rešavanje na problemot denes brzo da se konsultira so ovoj duhoven ritam za da se vrati poranešnata ljubov, ve molime nema potreba da se dvoumete da ispratite e-mail poraka dr.oduduwaspellcaster@gmail.com
    Tel: +13019658857.
    Denes site vaši griži ḱe bidat završeni. ova e moḱna namera koja tolku mnogu veruvam deka ḱe mu pomogne na nekoj tuka, bidejḱi veruvajte mi znam kako se čuvstvuva.
    * Ljubov magii Win-Back eks ljubovnik
    * Uspeh i promocija magija magija
    * sreḱen šarm - BIZNIS STAR
    * oddelenija - ZAŠTITNA KUKA
    * prokletstvo rezolucija
    * duhovno čistenje
    * magija na plodnosta - FRUTI NA ŽENITE
    * dekret za magija, SPELL LOTTERY & WIN-GAMES SPELL

    ReplyDelete
  2. Многу сум среќен што можам да го споделам ова мое фантастично сведоштво.
    Јас се викам Еден, а мојот сопруг се вика Едуардо од САД.
    Едуардо ме остави за друга жена и за приказната да биде кратка, контактирав со д-р.Елен со магична тркала и мојот живот целосно се промени за 48 часа. Се гледам во огледало и се насмевнувам. Верувам во себе и во моите способности за прв пат во мојот живот. Го вратив мојот сопруг во мојот живот, со помош на д-р Елен. Едуардо рече дека му е жал 48 часа по изговорот. Едуардо рече дека сфатил дека никогаш не сакал да експлодира, дека не може да го земе емотивниот багаж што постојано го пренесувавме. Тој рече дека мислел дека тоа има негативно влијание врз мојот живот и дека е подобро. Тој рече дека е тешко постојано да се зборува за минатото. И на двајцата им простив. Имам пари во џебот, што конечно сум јас. (Мојот чек за компензација дојде затоа што ми кажаа дека имаат месеци.) Јас сум жив доказ за тоа што може да направи Dr.Ellen... Ви благодарам многу, Dr.Ellen за прекрасната работа што ја направи во мојата врска. и двајцата помогнавме да ја видиме вистината и да си ја кажеме вистината. Никогаш не мислев дека магијата може да помогне на пар пред да бидете многу среќни. Ве контактирав и иницирав сето ова да се случи. Секој кој има проблем во врската може да контактира со Dr.Ellen преку е-пошта ellenspellcaster@gmail.com
    ако имате какви било проблеми во следново прашање
    (1) Ако го сакате бившиот назад
    (2) ако секогаш имате кошмари.
    (3) Сакате да бидете унапредени во вашата канцеларија.
    (4) Ако сакате дете.
    (5) Хербална нега
    (6) Сакате да бидете богати.
    (7) Сакате да го обврзете вашиот сопружник да биде ваш засекогаш.
    (8) Доколку ви треба финансиска помош.
    (9) Дозволете им на луѓето да ги слушаат вашите зборови и да прават што сакате
    (10) Решение на Е.Т.Ц.
    контактирајте со Dr.Ellen преку неговата е-пошта: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp:
    +2349074881619

    ReplyDelete

Theme images by rajareddychadive. Powered by Blogger.