Header Ads

ЕКСКЛУЗИВНО: Драгана Мирковиќ со голем концерт во Скопје!

Големиот концерт на мега популарната Драгана Мирковиќ, кој е дел од нејзината голема европска  турнеја “Еден од милион”, по повод промоцијата на нејзиниот најнов музички албум и опфаќа вкупно 19 градови, ќе се одржи на 19-ти мај (петок) со почеток од 21 часот, во Арена „Борис Трајковски“ во Скопје, како што пренесуваат организаторите на настанот т.е продукциските куќи Skymusic и Music Edition.
Фолк дивата имено започна со своја промотивна турнеја, веднаш после излегувањето на нејзиниот  музички албум “Еден од милион” во јануари оваа година, и кој веднаш после појавата започна да нижи голем успех. Во меѓувреме, таа објави дека е готова и со дуетската песна „Trovanje" со колегата Даниел Докиќ, за која беше снимен и видеоспот, во кој за прв пат ќе ја видите пејачката со променет изглед. 
Што се однесува до концертот во нашата држава, после две децении конечно нејзините фанови дочекаа да одржи концерт кај нас, на кој ќе ги испее своите најголеми хитови, како и песните од нејзиниот последен музички албум, а Драгана ветува незаборавна забава. 
Спектакуларната бина и продукција ќе бидат само дел од многубројните изненадувања за нејзините фанови оваа пролет. Влезниците за концертот ќе бидат пуштени во продажба, од понеделник 20-ти март преку продажната мрежа kupikartizase, пренесуваaт од muzika24.


Автор - Наташа Секуловска

2 comments:

  1. Mojata prikazna e verojatno tipična, no najdov rešenie za rešavanje na mojata vrska kriza. Mojot soprug padna vo afera so druga žena na rabota i me ostavi.
    Jas ja dobiv programata za kaenje na brak so duhoven otec, mentor i iscelitel. nekolku dena po ručekot na pravopisot,
    Toj možeše da go vrati mojot soprug do mene, toa beše iznenaduvanje za mene, duri ne možam da objasnam kako seto toa se sluči,
    toa funkcionira kako što mi veti.
    Mojot soprug beše prvobitnata, no mojot soprug Anderson se vraḱaše doma za da se izvini i pobara od mojata proška, denes sme posreḱni od koga i da e porano, rabotite stanuvaat sè podobra, interesna i slatka.
    Ne možev da go storam toa bez pomoš na ovaa Baba. Jas ḱe se otkažav i veruvav deka zatoa što mojot soprug se videl nekoj drug, togaš reče deka sme gotovi. Po lansiranjeto na Ljubovta magija, mojot soprug me vikaat na mobilen telefon i toj se vrati doma eden den potoa.
    Blagodaren sum, mu preporačuvam na sekoj što ima problemi so brakot ili vrskite za rešavanje na problemot denes brzo da se konsultira so ovoj duhoven ritam za da se vrati poranešnata ljubov, ve molime nema potreba da se dvoumete da ispratite e-mail poraka dr.oduduwaspellcaster@gmail.com
    Tel: +13019658857.
    Denes site vaši griži ḱe bidat završeni. ova e moḱna namera koja tolku mnogu veruvam deka ḱe mu pomogne na nekoj tuka, bidejḱi veruvajte mi znam kako se čuvstvuva.
    * Ljubov magii Win-Back eks ljubovnik
    * Uspeh i promocija magija magija
    * sreḱen šarm - BIZNIS STAR
    * oddelenija - ZAŠTITNA KUKA
    * prokletstvo rezolucija
    * duhovno čistenje
    * magija na plodnosta - FRUTI NA ŽENITE
    * dekret za magija, SPELL LOTTERY & WIN-GAMES SPELL

    ReplyDelete
  2. Ова сведоштво го споделувам со партнерите кои страдаат во нивните односи бидејќи постои трајно решение. Мојот сопруг ме остави мене и ќерка ми за друга жена 3 години. Се трудев да бидам силна само за моите деца, но не можев да ги контролирам болките што го мачат моето срце. Бев повреден и збунет. Ми требаше помош, па направив веб-пребарување и наидов на страница каде што видов дека д-р Едиомо, изведувач на правопис, може да помогне да се вратат љубовниците. Ја контактирав и таа ми направи посебна молитва и магии. На мое изненадување, мојот сопруг се врати дома по 2 дена. На овој начин се обединивме и имаше многу љубов, радост и мир во семејството. За решенија можете да го контактирате и д-р Едиомо, моќен волшебник
    1) Врати го дечкото
    2) Поврзете маж или жена
    3) Ако имате ноќни кобили
    4) Лек за ХИВ и хепатитис
    5) моќен магичен прстен
    6) магија за среќа
    7) Кршење со опсесија
    8) Неплодност кај мажи и жени.
    WhatsApp: +2349132180420 /
    +2348155926512
    Е-пошта: drediomo77@gmail.com

    ReplyDelete

Theme images by rajareddychadive. Powered by Blogger.