Header Ads

Дел од балканските јавни личности испратија пораки по повод „8-ми март“!

Дамите  отсекогаш  уживале внимание од страна на своите многубројни обожаватели. На меѓународниот ден на жената ( 8-ми март), самите тие избраа да ја зарадуваат понежната половина од човештвото со оригинални желби.

Нашите најпознати пејачки Елена Велевска и Џесика Палашоска, се обратија кон дамите со следните пораки:

Елена ВелевскаЖените се нежен пол,но за мене се најчелични.Посебно мајките се богињи пред кои се молчи со факти.Во чест на сите мајки мојата најнова песна "Една е мајка".Споделувајте во чест на вашата мајкаhttps://www.facebook.com/images/emoji.php/v7/f6c/1/16/2764.png

Џесика Палашоска"Да се биде жена значи да се биде столб на еден дом, борец, да се носат на грб сите тешкотии што ги носи времето, а сепак да се остане исправена, горда, самоуверена и убава во секоја до животот, бидејќи да не жената не би постоел ни овој свет. Честит празник драги дами, сакајте се и почитувајт се секој ден од годината. Насмевката на вашето лице е секогаш најубавиот подарок на вашите најблиски". https://www.facebook.com/images/emoji.php/v7/f76/1/16/1f48b.png💋https://www.facebook.com/images/emoji.php/v7/f76/1/16/1f48b.png💋https://www.facebook.com/images/emoji.php/v7/f76/1/16/1f48b.png💋

Додека пак, познатите дами од соседните балкански земји порачаа:
Емилија: "Ова е најскапиот мојот подарок од моето сонце, Иван! Среќен празник на сите вистински жени! ЖЕНИ, кои се родители без оглед на се, ЖЕНИ кои не запираат пред ништо, за да работат и да се развиваат, и покрај тешкото секојдневие, ЖЕНИ кои паѓале и имаат храброст да се соочат, ЖЕНИ, кои поради кои мажите се прават глупави ... ЖЕНИ, убави, паметни и бунтовни ".

Галена:"Среќен 8-ми март на сите девојки, жени и мами-ураган! Бидете убави, инспиративни, возбудливи, силни и горди, и не престанувајте  да се стремите кон своите врвови! Некаденес се чувствувате многу специјални, сакани и среќни од убавите гестови со кои ќе ве опсипат! И утре пак! И секој нареден ден! Бакнежи и прекрасен празник!"

ДесиСлава: "Ви благодарим за прекрасните подароци и уникатните емоции кои ми  ги подаривте пријатели и обожаватели! Ми го направивте празникот незаборавен! Ве сакам и сум среќна што има". !!! ❤❤❤

Емануела: "Среќен 5,6,7,8-ми март на сите жени и мајки. Бидете благословени, сакани и секогаш себе  си".
Анелија: "Среќен празник на сите дами!Бидете секогаш Жени со главно Ж -нежни и насмеани, силни и убави, сјајни и неодоливи!"

Джена: "Денес го  славиме Меѓународниот ден на жената. Во Бугарија на овој ден се смета дека слават нашите мајки, баби и жените.  Се разбира, секоја дама заслужува да биде израдувана, затоа  направете ги жените и пријателките денес среќни и насмеани. Весел празник на сите! "

Марија: "Среќен празник на сите дами и мајки! Бидете здрави и многу сакани!
Преслава - "Бидете ѓаволски пожелувани и сакани, бидете нечие слабо место. Весело расположение и пријатно да си поминете за  празникот ".

Теодора - "Среќен 8-ми март на сите дами! Бидете здрави, среќни и многу сакани!" 🌹🌹
Маја Беровиќ "На сите мои почитувани дами Среќен 8-ти март“ !!!! 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸


Estrada World им го честита 8-ми  март на сите дами со желба да бидат здрави, среќни и многу сакани.

Автор - Наташа Секуловска

No comments

Theme images by rajareddychadive. Powered by Blogger.