Header Ads

Преслава: „Живеам за публиката“!

Ѕвездата на телевизија „Планета“Преслава, пред настапот во Варна оваа вечер, сподели дека е задоволна што актуелниот нејзин сингл "Пада звезда" се нареди меѓу хитовите на летната сезона, со што во официјалниот канал во YouTube има над 4.000.000 прегледи.


"Им благодарам на сите кои го гледале видеото на песната, кои упатија доста убави мислења, коментари. Дали сум ја доживиеала - можеби да ... Многу често се поставува прашањето за некоја драматична песна дали даден изведувач ја преживеал" - сподели таа пред Star Reporters.

"Многу поголеми луѓе од мене ми кажаа дека кога ќе престане да ти е гајле, тогаш веќе не е добро. Убаво е да те копка, дури да трепериш пред да излезиш  на сцената. Тоа значи дека ти е гајле за овие луѓе, дека сѐ уште има што да им дадеш и имаш желба да работиш за нив. Емоцијата кога ти го извикуваат твое име е неверојатна! Сум била и тажна во даден момент, но кога одам на сцената, едноставно заборавам на сè. Срцето ми се разтреперува.. Овие луѓе така тие носат, со што нема зборови да се опише тоа "- дополни со насмевка ѕвездата.


А, со какво шоу ќе се претстави оваа вечер и кои песни ќе ги испее, ќе дознаеме наскоро.


Автор - Наташа Секуловска

3 comments:

  1. Мојата приказна е веројатно типична, но најдов решение за решавање на мојата врска криза. Мојот сопруг падна во афера со друга жена на работа и ме остави.
    Јас ја добив програмата за каење на брак со духовен отец, ментор и исцелител. неколку дена по ручекот на правописот,
    Тој можеше да го врати мојот сопруг до мене, тоа беше изненадување за мене, дури не можам да објаснам како сето тоа се случи,
    тоа функционира како што ми вети.
    Мојот сопруг беше првобитната, но мојот сопруг Андерсон се враќаше дома за да се извини и побара од мојата прошка, денес сме посреќни од кога и да е порано, работите стануваат сè подобра, интересна и слатка.
    Не можев да го сторам тоа без помош на оваа Баба. Јас ќе се откажав и верував дека затоа што мојот сопруг се видел некој друг, тогаш рече дека сме готови. По лансирањето на Љубовта магија, мојот сопруг ме викаат на мобилен телефон и тој се врати дома еден ден потоа.
    Благодарен сум, му препорачувам на секој што има проблеми со бракот или врските за решавање на проблемот денес брзо да се консултира со овој духовен ритам за да се врати поранешната љубов, ве молиме нема потреба да се двоумете да испратите e-mail порака dr.oduduwaspellcaster@gmail.com
    Тел: +13019658857.
    Денес сите ваши грижи ќе бидат завршени. ова е моќна намера која толку многу верувам дека ќе му помогне на некој тука, бидејќи верувајте ми знам како се чувствува.
    * Љубов магии Win-Back екс љубовник
    * Успех и промоција магија магија
    * среќен шарм - БИЗНИС СТАР
    * одделенија - ЗАШТИТНА КУКА
    * проклетство резолуција
    * духовно чистење
    * магија на плодноста - ФРУТИ НА ЖЕНИТЕ
    * декрет за магија, SPELL LOTTERY & WIN-GAMES SPELL

    ReplyDelete
  2. Многу сум среќен што можам да го споделам ова мое фантастично сведоштво.
    Јас се викам Еден, а мојот сопруг се вика Едуардо од САД.
    Едуардо ме остави за друга жена и за приказната да биде кратка, контактирав со д-р.Елен со магична тркала и мојот живот целосно се промени за 48 часа. Се гледам во огледало и се насмевнувам. Верувам во себе и во моите способности за прв пат во мојот живот. Го вратив мојот сопруг во мојот живот, со помош на д-р Елен. Едуардо рече дека му е жал 48 часа по изговорот. Едуардо рече дека сфатил дека никогаш не сакал да експлодира, дека не може да го земе емотивниот багаж што постојано го пренесувавме. Тој рече дека мислел дека тоа има негативно влијание врз мојот живот и дека е подобро. Тој рече дека е тешко постојано да се зборува за минатото. И на двајцата им простив. Имам пари во џебот, што конечно сум јас. (Мојот чек за компензација дојде затоа што ми кажаа дека имаат месеци.) Јас сум жив доказ за тоа што може да направи Dr.Ellen... Ви благодарам многу, Dr.Ellen за прекрасната работа што ја направи во мојата врска. и двајцата помогнавме да ја видиме вистината и да си ја кажеме вистината. Никогаш не мислев дека магијата може да помогне на пар пред да бидете многу среќни. Ве контактирав и иницирав сето ова да се случи. Секој кој има проблем во врската може да контактира со Dr.Ellen преку е-пошта ellenspellcaster@gmail.com
    ако имате какви било проблеми во следново прашање
    (1) Ако го сакате бившиот назад
    (2) ако секогаш имате кошмари.
    (3) Сакате да бидете унапредени во вашата канцеларија.
    (4) Ако сакате дете.
    (5) Хербална нега
    (6) Сакате да бидете богати.
    (7) Сакате да го обврзете вашиот сопружник да биде ваш засекогаш.
    (8) Доколку ви треба финансиска помош.
    (9) Дозволете им на луѓето да ги слушаат вашите зборови и да прават што сакате
    (10) Решение на Е.Т.Ц.
    контактирајте со Dr.Ellen преку неговата е-пошта: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp:
    +2349074881619

    ReplyDelete
  3. ВИСТИНСКИ ИТЕН ЕФЕКТИВЕН СПЕЛ КАСТЕР ЗА ДА ПОМОГНЕ ДА СЕ ВРАТИ ПОРАНЕШНИОТ ЉУБОВНИК И ДА ГО СПАСИ БРАК
    Здраво на сите моето име Росалба сум преплавена со радост, сето тоа благодарение на Dr.GURU. Мојот сопруг ме остави за друга жена пред неколку години и бев многу уништена затоа што никогаш не му згрешив, останав со моите две деца и работа која малку се плаќа. Речиси се откажував додека не видов сведоштво на интернет за Dr.GURU како тој им помогнал на многу луѓе, па го контактирав изненадувачки 24 часа откако го направив она што докторот ме замоли да го направам, мојот сопруг се врати еден ден по магијата за молење. да му простам и ветив дека никогаш нема да заминам. Мојот сопруг се врати веќе 6 месеци и никогаш не сме имале никакви проблеми, мило ми е што не се сомневав во Dr.GURU. Сега сум сигурен дека и тој може да ги реши сите проблеми со брзо олеснување. Можете исто така да го контактирате за помош сега.
    Е-пошта: saguruu087@gmail.com

    ReplyDelete

Theme images by rajareddychadive. Powered by Blogger.