Header Ads

(Видео) Новиот брутален хит на Преслава, регистрира над 700.000 прегледи за само 24 часа!


Бугарската ѕвезда Преслава, точно на Празникот на љубовта и виното 14-ти февруари го пушти својот прв сингл за оваа година, кој носи наслов “Изтрезняваш ли” после неверојатниот хит Да гори в любов.

Парчето во моментот е на прво место по гледаност во соседна Бугарија во музичкиот сајт за видеосподелување - YouTube со над 700.000 прегледи за само 24 часа. Музиката и аранжманот на песната се дело на бугарскиот композитор Даниел Ганев, додека пак силниот текст кој собра суперлативи, е соработка помеѓу Анастасија Мавродиева и Росен Димитров. Режисер на видеото е Виктор Антонов, во кое пејачката ја гледаме во одлично издание и топ форма и очигледно е дека мајчинството и дава се повеќе стимул за работа.
Музичкото парче наиде на одлични позитивни коментари од страна на публиката, а љубителите на попфолкот во Велика Британија, ќе ја имаат честа први во живо да ја слушнат изведбата на песната “Изтрезняваш ли” уште оваа сабота (16.02) во Лондон, каде што Преслава ќе биди специјална гостинка по втор пат оваа година.

Автор - Наташа Секуловска
Фото - Планета Тв

2 comments:

  1. Многу сум среќен што можам да го споделам ова мое фантастично сведоштво.
    Јас се викам Еден, а мојот сопруг се вика Едуардо од САД.
    Едуардо ме остави за друга жена и за приказната да биде кратка, контактирав со д-р.Елен со магична тркала и мојот живот целосно се промени за 48 часа. Се гледам во огледало и се насмевнувам. Верувам во себе и во моите способности за прв пат во мојот живот. Го вратив мојот сопруг во мојот живот, со помош на д-р Елен. Едуардо рече дека му е жал 48 часа по изговорот. Едуардо рече дека сфатил дека никогаш не сакал да експлодира, дека не може да го земе емотивниот багаж што постојано го пренесувавме. Тој рече дека мислел дека тоа има негативно влијание врз мојот живот и дека е подобро. Тој рече дека е тешко постојано да се зборува за минатото. И на двајцата им простив. Имам пари во џебот, што конечно сум јас. (Мојот чек за компензација дојде затоа што ми кажаа дека имаат месеци.) Јас сум жив доказ за тоа што може да направи Dr.Ellen... Ви благодарам многу, Dr.Ellen за прекрасната работа што ја направи во мојата врска. и двајцата помогнавме да ја видиме вистината и да си ја кажеме вистината. Никогаш не мислев дека магијата може да помогне на пар пред да бидете многу среќни. Ве контактирав и иницирав сето ова да се случи. Секој кој има проблем во врската може да контактира со Dr.Ellen преку е-пошта ellenspellcaster@gmail.com
    ако имате какви било проблеми во следново прашање
    (1) Ако го сакате бившиот назад
    (2) ако секогаш имате кошмари.
    (3) Сакате да бидете унапредени во вашата канцеларија.
    (4) Ако сакате дете.
    (5) Хербална нега
    (6) Сакате да бидете богати.
    (7) Сакате да го обврзете вашиот сопружник да биде ваш засекогаш.
    (8) Доколку ви треба финансиска помош.
    (9) Дозволете им на луѓето да ги слушаат вашите зборови и да прават што сакате
    (10) Решение на Е.Т.Ц.
    контактирајте со Dr.Ellen преку неговата е-пошта: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp:
    +2349074881619

    ReplyDelete
  2. Ова сведоштво го споделувам со партнерите кои страдаат во нивните односи бидејќи постои трајно решение. Мојот сопруг ме остави мене и ќерка ми за друга жена 3 години. Се трудев да бидам силна само за моите деца, но не можев да ги контролирам болките што го мачат моето срце. Бев повреден и збунет. Ми требаше помош, па направив веб-пребарување и наидов на страница каде што видов дека д-р Едиомо, изведувач на правопис, може да помогне да се вратат љубовниците. Ја контактирав и таа ми направи посебна молитва и магии. На мое изненадување, мојот сопруг се врати дома по 2 дена. На овој начин се обединивме и имаше многу љубов, радост и мир во семејството. За решенија можете да го контактирате и д-р Едиомо, моќен волшебник
    1) Врати го дечкото
    2) Поврзете маж или жена
    3) Ако имате ноќни кобили
    4) Лек за ХИВ и хепатитис
    5) моќен магичен прстен
    6) магија за среќа
    7) Кршење со опсесија
    8) Неплодност кај мажи и жени.
    WhatsApp: +2349132180420 /
    +2348155926512
    Е-пошта: drediomo77@gmail.com

    ReplyDelete

Theme images by rajareddychadive. Powered by Blogger.