Header Ads

(Видео) Погледнете со која песна Рајна ја започна музичката кариера!

Рајна е една од најпосакуваните изведувачки на народни песни, со што во нејзината дискографија се присутни три народни албуми и стотици омилени народни песни, како и многубројни попфолк хитови.

Во емисијата „Од моето детство“ по телевизија „Планета“, гледачите имаа можност да дознаат нешто повеќе за нивната омилена пејачка и нејзините почетоци на музичката кариера.

"Песните на моето детство не се една или две - сподели Рајна во рубриката. Ова се песни кои моите баби на времето ги пееја.Една од нив е "Лилјано, моме", песната која сеуште не е присутна во мојот репертоар, но кога ќе се замислам, таа песна и ме направи пејачка ".
"Многу интересни се спомените ми поврзани со оваа песна.Татко ми долги години беше музичар и секогаш кога одев на пробите со него, си  ја потпевнував  Лилјана, моме ". Еднаш негов колега ме слушна како си пеам и ми го подаде микрофон. Потоа другите музичари коментираа дека доста добро се справувам и ги советуваа татко ми да размисли во таа насока.“

Дали, таа и подготвува нови музички проекти погледнете го целот прилог.
Автор - Наташа Секуловска
Фото - Планета Тв

No comments

Theme images by rajareddychadive. Powered by Blogger.