Header Ads

Албумот „Мома варналийка” е божиќниот подарок за сите обожователи на Екстра Нина

Екстра Нина


Екстра Нина ги израдува обожавателите на бугарската народна музика со втор самостоен албум  повторно издаден од страна на музичката продукција „Пајнер“, а кој носи наслов „Мома варналийка”. Во него се вклучени  18  песни - 11 народни и 7 по музика и текст на Димчо Делев со кој пејачката работи од почетокот на својата долгогодишна кариера.

Албумот е подготвуван доста долго, затоа што првиот излезе во далечната 2000 година, кој носеше наслов  „Бяла Калина”, а новиот главно се фокусира на авторски песни со фолкорни елементи, а во него се вклучени новите авторските песни  “Мома варналийка”, “Хей, чичо”, “Сто ергени, пременени”, “Димитър конче оседла”, “Гана мързелана”, “Сийка късметлийка”, “Ивановден е”.
Екстра Нина

Насловната песна на албумот веќе е добро позната  на обожавателите на фолклорните ритми на "Планета" и "Планета Фолк", а може да ја гледате и во официјалниот канал на телевизија Планета Фолк ТВ во YouTube. Во овој албум Екстра Нина нема дуетни песни со својата сестра Цветелина, која исто така е добро позната на македонската публика.

Новиот албум на познатата бугарска пејачка може да го купите во продавниците на „Пајнер“ низ цела Бугарија, како и да го порачате во еMAG. Потсетуваме дека електронски се достапни за порачка и албумите - „Белязани с любов” от 2016 г. и „The Best -Любовница” от 2005 г.


Автор - Наташа Секуловска
Фото - Планета Фолк ТВ

1 comment:

  1. мојот вереник и јас имавме кавга и тој ми рече дека тој веќе не е заинтересиран за врската и сакаше да се распаднеме и нашиот брак се приближува, тоа беше затоа што му реков дека се сменил и повеќе не го прави она што обично сака да шетам рака под рака во парковите, да повикуваш да ме гледаш и сè друго што ја прави нашата врска слатка. Го молев да ми прости, но тој беше глув на моите повици, па дури и се пресели надвор од куќата, ме натера да барам помош од различни извори. Ја прелистував мрежата кога го видов сведочењето на една дама која рече дека магија рициново наречена д-р Ајаиј и помогнала во нејзините брачни проблеми затоа што ја барала плодот на матката и можела да зачна со помош на магија рициново наречен д-р Ајаји, сега таа и нејзиниот сопруг живеат заедно среќно. Јас контактирав со магија рициново и напишав на WhatsApp и му го објаснив моето издание, тој ми кажа некои работи што треба да направам и што на изненадување мојот вереник Johnон ми се јави и побара прошка и рече дека тој никогаш не знае што се случува со него , се благодарам на д-р Ајаиј, сега сум оженет и го очекувам моето прво дете. Ако имате проблем во врска со кој ви е потребна помош, контактирајте го д-р Ајаји денес за брзо поправање, во прво време мислев дека е фалсификувана сè додека не пробав и таа работеше за мене и знам дека ќе работи и за вас. Може да стигнете до магијата на магијата преку е-пошта: drajayi1990@gmail.com или Whatsapp: +2347084887094

    ReplyDelete

Theme images by rajareddychadive. Powered by Blogger.