Header Ads

Фотографот Филип Крстевски: Андреа е најсексапилната бугарска пејачка

Од секогаш сум сакал да изгледам доста модерно и поразлично ...!!!


Сум студент на насоката за текстил дизајн и менаџмент. Фотографијата ми е најголемата мечта од детството и се уште е, секој ден сум во потрага  по совршена фотографија .При фотографирањето најмногу ме инспирираат убавината и младоста а особено драги ми се портретите и арт-фотографиите..
Фотографијата ми е најголемата мечта од детството и се уште е! Бугарската  ѕвезда по мое така наречена бум блондинка  е дефинитивно нај згодната , привлечлива блондинка на бугарската естрада .....блондинката со најзгодни нозе  е Андреа! Кога сме кај естрадата и кога  правиме споредба меѓу македонската и бугарската  естрада  можеме да најдеме  баш разлика, некои ќе прашаат зошто?

А, јас ќе им одговорам  со тоа што во нашата држава имаме премногу млади нови естрадни уметници, кои што во иднина посакуваат да се надградуваат и доусовршуваат, со тоа што  тие си прават само своја промоција со објава на нивните спотови,  тие творат, но не сакаат да делат од оние претходните ... 
Кога сме кај бугарската естрада можам да кажам едно големо браво! Најпрвин браво за сите оние естрадни уметници се докажуваат во нај добро светло најпрво би го отценил нивниот изглед па се до нивните пеачки способности!
Како пример ја зедов Андреа, таа неодамна се појави на нашите тв екрани  во почетоците на 2008 та година како една девојка која можеме да ја одвоиме од многу други со тоа што е девојка со свој став, специфичен изглед – стил ,стил изграден  со преголем вкус  гламур  и префинетост , кој говори и за тоа дека за време на тинејџерските години има учествувано и на избори за убавина.
Кога ги гледам сите оние нејзини видеоспотови се восхитувам  на  целиот оној гламур, детали,  целиот оној ангажман, како нештото треба да се изведи , и изработка на  облеката која ја носат нивната инспирација и морам да кажам дека најмногу се восхитувам од тоа што  секогаш се носи храбро и без предрасуди . Секогаш е своја и го сакам тоа !
Го сакам гламурот  кај луѓето, но за жал како што сметам е ретко застапен кај нас.
Зборот гламур јас лично го користам кога сакам да опишам некого со убава надворешност . Често луѓето знаат да стават премногу разновидни, неискомбинирфани парчиња  или да се премногу накитени, па тоа би го нарекол кич !
Но, затоа велам додека им го крадете имиџот, бидете креативни и изградете  си свој, верувајте многу е повкусно ! 
Одсекогаш сум сакал да се издвојувам од луѓето кои се досадни и едноставни , никогаш не сакав да бидам ничија лоша копија !
Од секогаш сум сакал да изгледам доста модерно и поразлично ...
Уште како мал му се восхитував на луѓето кои се уникатни и по различни едноставно кажано делат и се во свој така наречен  GOLD WORLD сакав да сум дел од нив затоа што тоа ме исполнувало од секогаш .... модата е  само LIFE STYLE таа кажува се за вашиот живот !
Ги сакам луѓето што често го менуваат својот имиџ,  луѓето кои храбро чекорат во светот на модата и луѓето кои често ја користат високата мода.
Често знам да искреирам  нешто што би се ставило во висока мода .. многу често знаат да ме исконтактираат од други земји и побараат некои необично модно парче кои би го сошијал и испратил,  соработката е многу поголема спрема нашата земја тука.
Но, за среќа  изминативе и наредни години младите, генерално го следат трендот на модата и добро знаат како да го поврзат сето тоа . Но не секој млад човек има чувство за тоа како добро да изгледа.
Па,  затоа би ви препорачал : следете ги повеќе модните ревии , повеќе прелистувајте ги модните списанија . Кога ќе ја согледате  разликата помеѓу мода и кич , тогаш ќе почне да созрева вашиот стил !

Автор - Филип Крстевски

1 comment:

  1. Mojata prikazna e verojatno tipična, no najdov rešenie za rešavanje na mojata vrska kriza. Mojot soprug padna vo afera so druga žena na rabota i me ostavi.
    Jas ja dobiv programata za kaenje na brak so duhoven otec, mentor i iscelitel. nekolku dena po ručekot na pravopisot,
    Toj možeše da go vrati mojot soprug do mene, toa beše iznenaduvanje za mene, duri ne možam da objasnam kako seto toa se sluči,
    toa funkcionira kako što mi veti.
    Mojot soprug beše prvobitnata, no mojot soprug Anderson se vraḱaše doma za da se izvini i pobara od mojata proška, denes sme posreḱni od koga i da e porano, rabotite stanuvaat sè podobra, interesna i slatka.
    Ne možev da go storam toa bez pomoš na ovaa Baba. Jas ḱe se otkažav i veruvav deka zatoa što mojot soprug se videl nekoj drug, togaš reče deka sme gotovi. Po lansiranjeto na Ljubovta magija, mojot soprug me vikaat na mobilen telefon i toj se vrati doma eden den potoa.
    Blagodaren sum, mu preporačuvam na sekoj što ima problemi so brakot ili vrskite za rešavanje na problemot denes brzo da se konsultira so ovoj duhoven ritam za da se vrati poranešnata ljubov, ve molime nema potreba da se dvoumete da ispratite e-mail poraka dr.oduduwaspellcaster@gmail.com
    Tel: +13019658857.
    Denes site vaši griži ḱe bidat završeni. ova e moḱna namera koja tolku mnogu veruvam deka ḱe mu pomogne na nekoj tuka, bidejḱi veruvajte mi znam kako se čuvstvuva.
    * Ljubov magii Win-Back eks ljubovnik
    * Uspeh i promocija magija magija
    * sreḱen šarm - BIZNIS STAR
    * oddelenija - ZAŠTITNA KUKA
    * prokletstvo rezolucija
    * duhovno čistenje
    * magija na plodnosta - FRUTI NA ŽENITE
    * dekret za magija, SPELL LOTTERY & WIN-GAMES SPELL

    ReplyDelete

Theme images by rajareddychadive. Powered by Blogger.