Header Ads

(Видео) „Обратно в играта“ на Преслава ја искачи повторно на врвот во соседна Бугарија!


Бугарската ѕвезда Преслава, вчера го пушти својот прв сингл за оваа година, кој носи наслов „Обратно в играта“, после неверојатниот хит “Не се изтриваш“.

Парчето во моментот е на прво место по гледаност во соседна Бугарија, со над близу 400.000 прегледи за само 24 часа. Музиката и аранжманот се на грчкиот композитор Василис Гаврилидис,со аранжман на Даниел Ганев, додека пак силниот текст кој собра суперлативи, е соработка помеѓу Анастасија Мавродиева и Росен Димитров. Режисер на видеото  е Људмил Иларионов -Љуси, со кого пејачката соработува во последните неколку години.
„Благодарам на сите за прекрасните коментари и суперлативи. Среќата повторно ме допре. Ве сакам и ве прегрнувам сите“ - сподели таа на нејзините профили во социјалните мрежи, изразувајќи ја својата благодарност за успехот на парчето.

Судејќи според коментарите на пубиката, Преслава со оваа песна повторно се врати на врвот каде што е веќе цели 14 години, правејќи хит зад хит, секој пат вадејќи песна која ја одбележува нејзината кариера и ја прави една од најбараните и најуспешните пејачки во соедна Бугарија, но и пошироко.

Автор - Наташа Секуловска
Фото - Теди Грозданов

1 comment:

  1. Мојата приказна е веројатно типична, но најдов решение за решавање на мојата врска криза. Мојот сопруг падна во афера со друга жена на работа и ме остави.
    Јас ја добив програмата за каење на брак со духовен отец, ментор и исцелител. неколку дена по ручекот на правописот,
    Тој можеше да го врати мојот сопруг до мене, тоа беше изненадување за мене, дури не можам да објаснам како сето тоа се случи,
    тоа функционира како што ми вети.
    Мојот сопруг беше првобитната, но мојот сопруг Андерсон се враќаше дома за да се извини и побара од мојата прошка, денес сме посреќни од кога и да е порано, работите стануваат сè подобра, интересна и слатка.
    Не можев да го сторам тоа без помош на оваа Баба. Јас ќе се откажав и верував дека затоа што мојот сопруг се видел некој друг, тогаш рече дека сме готови. По лансирањето на Љубовта магија, мојот сопруг ме викаат на мобилен телефон и тој се врати дома еден ден потоа.
    Благодарен сум, му препорачувам на секој што има проблеми со бракот или врските за решавање на проблемот денес брзо да се консултира со овој духовен ритам за да се врати поранешната љубов, ве молиме нема потреба да се двоумете да испратите e-mail порака dr.oduduwaspellcaster@gmail.com
    Тел: +13019658857.
    Денес сите ваши грижи ќе бидат завршени. ова е моќна намера која толку многу верувам дека ќе му помогне на некој тука, бидејќи верувајте ми знам како се чувствува.
    * Љубов магии Win-Back екс љубовник
    * Успех и промоција магија магија
    * среќен шарм - БИЗНИС СТАР
    * одделенија - ЗАШТИТНА КУКА
    * проклетство резолуција
    * духовно чистење
    * магија на плодноста - ФРУТИ НА ЖЕНИТЕ
    * декрет за магија, SPELL LOTTERY & WIN-GAMES SPELL

    ReplyDelete

Theme images by rajareddychadive. Powered by Blogger.