Header Ads

Преслава: „Испраќам една од најсилните мои години“


Преслава ја испраќа 2014-та година со две нови песни-  "Ако ме губиш" и "Нашето любов е“. Фолк ѕвездата на "Пайнер" успеа вистински да ги израдува своите многубројни обожаватели кога ја претстави во почетокот на декември новата балада, а само пред неколку дена ја пушти брзата песна со видеоспот.

-          Страшно, ми е убаво! Јас сакам да има динамика во сето она што се случува и речиси секогаш, кога се стремам да имам нова песна,  ми се случува да издадам две песни наеднаш. Не би сакала да ги оставам во времето и да ги разделям - сега ќе излезе оваа, после оваа. Во повеќето случаи, кога песните се убави, секогаш ми доаѓаат по две "- изјави Преслава за БТВ.


Таа сподели дека оваа година успеала да си реализира една од нејзините големи желби, а тоа е дуетот со познатиот пејач Тони Сторароа, а исто така ќе учествува во Новогодишната програма на Планета Тв со новата балада.

Автор:Наташа Секуловска

No comments

Theme images by rajareddychadive. Powered by Blogger.