Header Ads

Ексклузивно: Марија се врати ударно на музичката сцена со баладата „Давай, разплачи ме“

 


Откако минатата година, неочекувано бугарската пејачка Марија одлучи да ја прекрати својата 20 годишна кариера како водечко име во музичкиот шоубизнис во соседна Бугарија, таа одлучи ударно да се врати назад на сцената и тоа со балада, која и е подарок од нејзината колешка Цветелина Јанева.

„Оваа песна ми е омилена од моментот кога се појави во 2012 година. Таа е причината поради која одлучив да се вратам на музичката сцена. Цветелина Јанева ми ја подари и ми посака среќа со неа“. – искрена е Марија пред  planeta.tv, дополнувајќи: „Имаше се оргазнирано. Освен како гест како на колешка, ова е и многу силен пријателски гест кој јас никогаш нема да го заборавам. Како изведувач го оценувам ова многу високо и ако повторно треба да земам решение да се вратам на сцената, повторно би го нпаравила со оваа песна. Ја обожовам“.



Бидејќи, Марија важи за име во музичките води кое со сигурност ќе запаметено со златни букви во соседна Бугарија, со нејзиното враќање на сцената предизвикаа лавини од реакции низ социјалните мрежи. Режисер на видеото е Николај Скерлев, а во него пејчката блеска во модни креации на дизјанерите Софија и Доротеја Борисови, снимајќи и екслузивна фотосесија, која е дело на Георги Малев.


Автор: адв.м-р Наташа Секуловска

Фото: Планета ТВ

 


No comments

Theme images by rajareddychadive. Powered by Blogger.