Header Ads

Маја Беровиќ блиску до 2 милиони прегледи за само два дена со новиот хит „To me radi"!

На денот на својот роденден, Маја Беровиќ поднесе ново изненадување на своите многубројни обожаватели - премиерата на најновиот музички проект. 
Тој е насловен "Toa me radi" и е дует со Jala Brat и Buba Corelli. Нејзините фанови не кријат дека песната веднаш успеала да ги исполни со многу летно расположение, каква беше и целта на звездатa.

За само два дена парчето има повеќе од 1.600.000 прегледи во Youtube, а aвтори на музиката и текстот се Jalla Brat и Buba Correli, а режисер се TOXIC ENTERTAINMENT. Maya не пропушти да упати благодарност до секој кој учествува во создавањето на новата песна.

"Драги мои пријатели, сите вие ​​што ме поддржувате и следите сите овие години! Сакам да ја искористам оваа можност, за да ви се заблагодарам што сте тука со мене и тоа ми дава безусловна поддршка секој ден! Без вас немаше да сум јас 🙏🏻 Тука е следната песна и видео, како  мојот подарок за сите вас! Се надевам дека ќе ви се допадне и ќе уживате додека ја слушате и гледате. Исто така им се заблагодарам на моите пријатели PS. Braci , Jali и Bubi Coreliju за нивните напори !!! Момчиња пред вас е едноставно сјајна кариера! Бидејќи талентот ви е непресушен! 🙏🏻 Се  радувам дека мојот прв дует го запишав со вас !!!! А, сега уживајте ... LOVE VAS ".
Автор: Наташа Секуловска

No comments

Theme images by rajareddychadive. Powered by Blogger.