Header Ads

Точно на полноќ денес излегува новата песна на Теодора

Теодора одлучи да им приреди големо изненадување на своите обожаватели уште во првите денови од новата година.

Денес точно на полноќ во најголемиот сајт за видеосподеляне vbox7 во официјалниот канал на ФEН ТВ ќе се состои ексклузивната премиера на најновиот нејзиното видео "Пак и пак".

Песната е по музика на Дидо Калпаков, а текстот е дело на Јордан Гергов. За спотот пејачката повторно се довери на екипата на Front Line CinemaEstrada World, премиерно ќе ви ја претстави песната кога ќе излезе, а дотогаш ви претставуваме кадар од спотот.

Автор: Наташа Секуловска

1 comment:

  1. мојот вереник и јас имавме кавга и тој ми рече дека тој веќе не е заинтересиран за врската и сакаше да се распаднеме и нашиот брак се приближува, тоа беше затоа што му реков дека се сменил и повеќе не го прави она што обично сака да шетам рака под рака во парковите, да повикуваш да ме гледаш и сè друго што ја прави нашата врска слатка. Го молев да ми прости, но тој беше глув на моите повици, па дури и се пресели надвор од куќата, ме натера да барам помош од различни извори. Ја прелистував мрежата кога го видов сведочењето на една дама која рече дека магија рициново наречена д-р Ајаиј и помогнала во нејзините брачни проблеми затоа што ја барала плодот на матката и можела да зачна со помош на магија рициново наречен д-р Ајаји, сега таа и нејзиниот сопруг живеат заедно среќно. Јас контактирав со магија рициново и напишав на WhatsApp и му го објаснив моето издание, тој ми кажа некои работи што треба да направам и што на изненадување мојот вереник Johnон ми се јави и побара прошка и рече дека тој никогаш не знае што се случува со него , се благодарам на д-р Ајаиј, сега сум оженет и го очекувам моето прво дете. Ако имате проблем во врска со кој ви е потребна помош, контактирајте го д-р Ајаји денес за брзо поправање, во прво време мислев дека е фалсификувана сè додека не пробав и таа работеше за мене и знам дека ќе работи и за вас. Може да стигнете до магијата на магијата преку е-пошта: drajayi1990@gmail.com или Whatsapp: +2347084887094

    ReplyDelete

Theme images by rajareddychadive. Powered by Blogger.