Header Ads

(Фото) Преслава и Ивелина Колева со прв заеднички концерт во Белово

Бугарската пејачка Преслава и нејзината сестра Ивелинa Колева пред неколку дена во општина Белово, во Бугарија го изнесоа својот прв заеднички концерт.

Двете сестри  беа специјални гости по повод 137 години од ослободувањето на Белово и беловскиот крај, а плоштадот „Ослободување“ едвај ги собираше сите кои  беа дојдени да се забавуваат.

Тие пак имаа подготвено разновиден репертоар со кој ги израдуваа присутните. Покрај поп-фолк хитовите на Преслава и народните песни на Ивелина Колева, двете сестри не пропуштија да ги исполнат и нивните дуети кои ги имаат запишано низ годините.
Во моментов, инаку Преслава како што напишавме пред неколку дена, го сними својот нов видеоклип кон новата и балада „Ако утре ме губиш“ кој се очекува да излези до крајот на овој месец, а Ивелина работи на нови народни песни со кои наскоро ќе ги израдува нејзините фанови.

Автор: Наташа Секуловска




1 comment:

  1. мојот вереник и јас имавме кавга и тој ми рече дека тој веќе не е заинтересиран за врската и сакаше да се распаднеме и нашиот брак се приближува, тоа беше затоа што му реков дека се сменил и повеќе не го прави она што обично сака да шетам рака под рака во парковите, да повикуваш да ме гледаш и сè друго што ја прави нашата врска слатка. Го молев да ми прости, но тој беше глув на моите повици, па дури и се пресели надвор од куќата, ме натера да барам помош од различни извори. Ја прелистував мрежата кога го видов сведочењето на една дама која рече дека магија рициново наречена д-р Ајаиј и помогнала во нејзините брачни проблеми затоа што ја барала плодот на матката и можела да зачна со помош на магија рициново наречен д-р Ајаји, сега таа и нејзиниот сопруг живеат заедно среќно. Јас контактирав со магија рициново и напишав на WhatsApp и му го објаснив моето издание, тој ми кажа некои работи што треба да направам и што на изненадување мојот вереник Johnон ми се јави и побара прошка и рече дека тој никогаш не знае што се случува со него , се благодарам на д-р Ајаиј, сега сум оженет и го очекувам моето прво дете. Ако имате проблем во врска со кој ви е потребна помош, контактирајте го д-р Ајаји денес за брзо поправање, во прво време мислев дека е фалсификувана сè додека не пробав и таа работеше за мене и знам дека ќе работи и за вас. Може да стигнете до магијата на магијата преку е-пошта: drajayi1990@gmail.com или Whatsapp: +2347084887094

    ReplyDelete

Theme images by rajareddychadive. Powered by Blogger.