Header Ads

(Фото) Преслава сними спот кон баладата „Ако утре ме губиш“

Преслава денес ги израдува своите фанови со веста дека сними ново видео. Во прашање е баладата „Ако утре ме губиш“ која ја претстави пред еден месец на концертот на Планета ТВ, а им вети на фановите дека во јануари ќе и сними и видеспот.

Песната е со силен текст кој е дело на Анастасија Мавродиева, кој ви го претставивме пред неколку седмици и ексклузивно тука, а за која Преслава споделува дека за неа лично е една прекрасна песна, која заслужува да биде слушната. Во прилог ви претставуваме и слика од зад сцената на видеото која ја сподели пејачката со нејзините фанови.
Инаку вчера, нејзината официална страница во Facebook беше официално потврдена дека е официална и од страна на тимот на социјалната мрежа, па доби плав знак. Со тоа, сега се знае која е страницата во која таа лично влегува, со оглед на тоа што има многу страници и профили кои се лажни.
Автор: Наташа Секуловска

1 comment:

  1. мојот вереник и јас имавме кавга и тој ми рече дека тој веќе не е заинтересиран за врската и сакаше да се распаднеме и нашиот брак се приближува, тоа беше затоа што му реков дека се сменил и повеќе не го прави она што обично сака да шетам рака под рака во парковите, да повикуваш да ме гледаш и сè друго што ја прави нашата врска слатка. Го молев да ми прости, но тој беше глув на моите повици, па дури и се пресели надвор од куќата, ме натера да барам помош од различни извори. Ја прелистував мрежата кога го видов сведочењето на една дама која рече дека магија рициново наречена д-р Ајаиј и помогнала во нејзините брачни проблеми затоа што ја барала плодот на матката и можела да зачна со помош на магија рициново наречен д-р Ајаји, сега таа и нејзиниот сопруг живеат заедно среќно. Јас контактирав со магија рициново и напишав на WhatsApp и му го објаснив моето издание, тој ми кажа некои работи што треба да направам и што на изненадување мојот вереник Johnон ми се јави и побара прошка и рече дека тој никогаш не знае што се случува со него , се благодарам на д-р Ајаиј, сега сум оженет и го очекувам моето прво дете. Ако имате проблем во врска со кој ви е потребна помош, контактирајте го д-р Ајаји денес за брзо поправање, во прво време мислев дека е фалсификувана сè додека не пробав и таа работеше за мене и знам дека ќе работи и за вас. Може да стигнете до магијата на магијата преку е-пошта: drajayi1990@gmail.com или Whatsapp: +2347084887094

    ReplyDelete

Theme images by rajareddychadive. Powered by Blogger.