Header Ads

Ексклузивно: Двојно изненадување од Джена оваа есен

 


Оваа есен за бугарската попфолк дива Джена, која на македонската публика и е добро позната и по многубројните хитови и настапи кај нас, ќе биде запамтена со златни букви и на професионален план, но и на личен.

Пејачката ја избра дата 17-ти ноември за на музичкиот пазар се појави нејзиниот долгоочекуван попфолк албум со наслов „Чуй ме” (Слушни ме), кој е 6-ти по ред во нејзината дискографија, а во време кога интернетот е наше секојдневие, вистински луксуз е неговото издавање зад кој стојат нејзините продуценти Марија и Митко Димитрови од најголемата музичка  продуцентска куќа „Пајнер“ во соседна Бугарија.


Албумот ги содржи последните песни на Джена  после издавањето на нејзиниот албум во текот на 2017-та година, односно вкупно 11 песни, од кои најновата „Чуй ме” веќе се врти по програмата на телевизија Планета и е дело на композиторот Даниел Ганев, со текст на Анастасија Мавродиева, Росен Димитров, Соња Ангелова и Джена и до овој момент има над 600.000 прегледи во официјалниот канал на Планета Тв во YouTube - PlanetaOfficial. Неговиот неверојатен успех, беше продолжен и со песната „Нощите на теб ми ухаят” дело на  Велислав Драганински и Петја Радева, претставена со уникатно лирик видео за кое обожователи не ги штетат своите суперлативи дека Джена повторно има нов албум кој ќе биде испишан со златни букви во историјата на попфолкот.

„Започнав да работам по новата песна “Чуй ме” уште во текот на летото, но поради боледувањето ми од Covid 19, за жал мораше да се одложи нејизното излегување“ - сподели изведувачката ексклузивно за www.planeta.tv.

Исто така, убавите вести од неа продолжуваат. Джена овој викенд објави слика на социјалните мрежи со која потврди дека со нејзиниот сопруг Атанас Стоев се во очекување на нивното второ дете. Парот во текот на 2017-та година станаа родотели за прв пат на малиот  Атанас, а продуцентите  Марија и Митко Димитрови беа први што и ја честитаа радосната вест, проследени од колегите Преслава, Марија, Кирил Атанасов, Ивелина Колева, Јунона, Роксана, Тита, Магда, Лорена, Десислава, како и многубројните обожователи ширум светот.

Тимот на Estradа World и посакува лесна бременост, а новиот албумот да ги сруши сите рекорди по слушаност кој ексклузивно ќе ви го претставиме утре веднаш по неговото излегување.

Автор: адв.м-р Наташа Секуловска

Фото: Планета ТВ

©Estradaworld.mk Забрането преземање и копирање. Крадењето на авторски текстови е казниво со закон.

1 comment:

  1. Многу сум среќен што можам да го споделам ова мое фантастично сведоштво.
    Јас се викам Еден, а мојот сопруг се вика Едуардо од САД.
    Едуардо ме остави за друга жена и за приказната да биде кратка, контактирав со д-р.Елен со магична тркала и мојот живот целосно се промени за 48 часа. Се гледам во огледало и се насмевнувам. Верувам во себе и во моите способности за прв пат во мојот живот. Го вратив мојот сопруг во мојот живот, со помош на д-р Елен. Едуардо рече дека му е жал 48 часа по изговорот. Едуардо рече дека сфатил дека никогаш не сакал да експлодира, дека не може да го земе емотивниот багаж што постојано го пренесувавме. Тој рече дека мислел дека тоа има негативно влијание врз мојот живот и дека е подобро. Тој рече дека е тешко постојано да се зборува за минатото. И на двајцата им простив. Имам пари во џебот, што конечно сум јас. (Мојот чек за компензација дојде затоа што ми кажаа дека имаат месеци.) Јас сум жив доказ за тоа што може да направи Dr.Ellen... Ви благодарам многу, Dr.Ellen за прекрасната работа што ја направи во мојата врска. и двајцата помогнавме да ја видиме вистината и да си ја кажеме вистината. Никогаш не мислев дека магијата може да помогне на пар пред да бидете многу среќни. Ве контактирав и иницирав сето ова да се случи. Секој кој има проблем во врската може да контактира со Dr.Ellen преку е-пошта ellenspellcaster@gmail.com
    ако имате какви било проблеми во следново прашање
    (1) Ако го сакате бившиот назад
    (2) ако секогаш имате кошмари.
    (3) Сакате да бидете унапредени во вашата канцеларија.
    (4) Ако сакате дете.
    (5) Хербална нега
    (6) Сакате да бидете богати.
    (7) Сакате да го обврзете вашиот сопружник да биде ваш засекогаш.
    (8) Доколку ви треба финансиска помош.
    (9) Дозволете им на луѓето да ги слушаат вашите зборови и да прават што сакате
    (10) Решение на Е.Т.Ц.
    контактирајте со Dr.Ellen преку неговата е-пошта: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp:
    +2349074881619

    ReplyDelete

Theme images by rajareddychadive. Powered by Blogger.